viernes, 19 de noviembre de 2010

Conxuro pa la queimada


el conxuro suele ser en gallego, he encontrado este en asturiano y ya que me gusta la queimada para después de una agradable cena con amigos bien sea en casa o en un apacible lugar aquí os lo dejo

Mouchos, curuxas, sapos y bruxas. Demoños, trasgos y diaños; Espiritus de las ñevadas veigas, cuervos, esculibiertos y meigas, fechizos de las curandeiras, podres caños furaos llar de cocos y alimañas. Llume la Santa Compaña, mal de ¨gueyu, prietos meigayos, cheirare de meurtos, truenas y raís. Glayios de perros, pregón de muerte, focicu sátiru y pata coneyu. Pecadora llingua de mala muyer casada con home vieyu. Avernu de satán y Belcebú, llume de calabres prendíos, cuerpos mutiláos d´indecentes, pedos d´infernales culos, rux de la mar embravecida. Barriga inútil de muyer solteira, miagare de muxos en celu, guedeya esquerosa de cabra mal parida. Con esti fuelle llevanteréi las chamas d´esti llume qu´asemeya al del infiernu y fuxirán las bruxas a caballu de las súas escobas, diendu pa bañare na playa´l sable gordu. ¡Escuchái! Escuchái´l ruxe rux que dan las que nun son a deixare de quemase nel auguaridente, que´dai purificadas. Y cuandu esti brevax baixe polos nuesos gargüelos, quedaremos llibres de los males de la nuesa ánima y de tou embruxamientu. ¡fuercias del aire, tierra, mar y llum!, a vós faigu esti chamáu: si ye verdá que tenedes más poder que la humana xente, eiqui y agora, facede conos espiritus de los amigos que tán llueñe, que participen con nós d´esta queimada.

2 comentarios:

Pedro Ojeda Escudero. dijo...

Una vez hice un conjuro. Me gustaría repetirlo con las mismas personas, para ver si esta vez funciona de verdad.

Anónimo dijo...

Hola

Me llamo Felicia , soy administradora de un directorio y tengo que decir que me ha gustado tu página, me encanta el contenido que publicas.
Por ello, me encantaría contar con tu sitio en mi directorio, consiguiendo que mis visitantes entren también en su web.

Si estás de acuerdo. Házmelo saber.

Suerte con tu web!



Mi correo es felicia.alvarado@hotmail.com